Care este religia Adevărată

Care este religia Adevărată conform Bibliei


Mulți oameni își pun această întrebare.


Întotdeauna răspunsul îl vom găsi în Biblie:
  Căci acolo unde sunt doi sau trei adunați în Numele Meu, sunt și Eu în mijlocul lor." (Mat.18:20). 

 Luați seama ca nimeni să nu va fure cu filozofia și cu o amagire deșartă, după datina oamenilor, dupa învățăturile începătoare ale lumii, și nu după Hristos. Coloseni cap.2 v:8

Căci Dumnezeu nu este un Dumnezeu al neorânduielii, ci al pacii, ca în toate bisericile sfinților. 1 Corintieni cap.14 v 33

Și Mă rog nu numai pentru ei, ci și pentru cei ce vor crede în Mine prin cuvântul lor. 2 Mă rog ca toți sa fie una, cum Tu, Tata, ești în Mine, și Eu în Tine; ca și ei să fie una în Noi, pentru ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis.  Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei să fie una, cum și Noi suntem una - Eu in ei, și Tu în Mine - pentru ca ei să fie în chip desăvârșit una, ca să cunoască lumea că Tu M-ai trimis și că i-ai iubit cum M-ai iubit pe Mine.

Vă îndemn, fraților, să vă feriți de cei ce fac dezbinări și tulburare împotriva învățăturii pe care ați primit-o. Depărtați-vă de ei. Romani cap.16 v:17

Faceți-mi bucuria deplină și aveți o simțire, o dragoste, un suflet și un gând. Filipeni cap.2 v:2

Vă îndemn, fraților, pentru Numele Domnului nostru Isus Hristos, să aveți toți același fel de vorbire, să n-aveți dezbinări între voi, ci să fiți uniți, în chip desăvârșit, într-un gând și o simțire. 1Corinteni cap.1 v:10.

Citește Biblia!
Roagă-te lui Dumnezeu pentru a înțelege ceea ce citești și ceea ce Îți transmite El prin Cuvântul Său.
Nu accepta ca alții să îți spună: este viața ta, tu și Dumnezeu.


 Citește și:



Cuvinte cheie:  credință, desăvârșire, unire, filozofie, amăgire, datini, tradiții.

Comments

Popular posts from this blog

Citiți Scriptura

Psalmul 148 Laudati pe Domnul! Laudati pe Domnul

Gânduri despre credință și viață - decembrie 2021

Ultima linie de apărare a întregului Pământ

Cele 5 sola ale credinței creștine adevărate

Pacea Lui Hristos în inima credinciosului

Efeseni 3:3-11

Stăpânul Absolut

Binecuvântata persecuție anticreștină

Cum de-ai pierdut a ta credință