Gânduri despre credință și viață - decembrie 2021

 Cu ani în urmă mă întrebam ce rost au toate încercările noastre de a reuși în viață?
Acum știu că singurul lucru care contează cu adevărat în viața este Domnul nostru Isus Hristos, și viața trăită alaturi de El.
Încerc să mă detașez de lucrurile care îmi plăceau în trecut.
Filme, muzică lumească, distracții, jocuri, filozofie.
Mai am încă multe greseli și păcate. Ar fi fost frumos să pot să schimb viața la o pocnitură de deget.
 Dar nu mă dezamăgesc.
Știu că MÂNTUITORUL MEU ESTE VIU.
Știi că pas cu pas pot crește în credință. Și mai știu că El nu mă va lăsa, cu nici un chip nu mă va părăsi.
 Nu pentru că aș avea eu vreun merit, ci pentru că El m-am iubit dintotdeauna cu o iubire veșnică.
El este Stâncă mea, izbăvitorul meu, locul meu de scăpare.
 El mi-a pregătit un viitor.
Poate din perspectivă lumească este un viitor cenușiu, dar din perspectivă spirituală este cald și luminos.
 Căci știu din istorie căci toți credincioșii doar în persecuții au devenit și mai credincioși.
 Plus că El s-a înălțat la ceruri și a promis că ne va pregăti un loc. Un loc special.
De această promisiune ne agățăm.
Dar și chiar dacă nu vom primi nimic, noi tot suntem datori să Îi slujim, căci El este Dumnezeul nostru, Creatorul nostru, singurul Dumnezeu adevărat.
 Căci la ce ar ajuta cuiva să câștige toată lumea dacă și-ar pierde sufletul?

Comments

  1. porunca lui Dumnezeu: 1) de a nu fura (imprumata); subînțeles-a fura pestii din baltă. 2) de a nu ucide(sacrifica); subînțeles- de a sacrifica un animal pentru carne pentru supraviețuire.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Citiți Scriptura

Psalmul 148 Laudati pe Domnul! Laudati pe Domnul

Stăpânul Absolut

Ultima linie de apărare a întregului Pământ

Binecuvântata persecuție anticreștină

Ioan 14:15

Cele 5 sola ale credinței creștine adevărate

Pacea Lui Hristos în inima credinciosului

Efeseni 3:3-11